Thursday 8 December 2011

come home :)

setelah 3 bulan menjalani lataihan khidmat negara baru la aku dapat balik ke kampung halamanku...banyak kenangan suka dan duka aku kat sane...rindu pulak kat membe2 and cikgu2...huhu...kat sane macam2 aku belaja...antaranya aku pandai cakap orang terengganu..haha...korang pandai ??? pastu belaja kawad la yg dulu nye aku memang tak minat langsung...tapi kat kem aku jadik minat dan semangat pulak nak berkawad...hahaha...pelik bin ajaib tol...lagi dapat tembak guna senapang m16 , men flying fox , macam2 urh...kenangan ngn membe mmg tak dapat lupekan...makan same , tidur same, mandi same ,(jangan pk laen eh..haha) kene denda same , bangun lambat same , lepak same , sume same la...haha...lagi satu time aktiviti wirajaya..khemah dalam hutan...padahal kat tepi pantai je...angin punye la kuat...makan kene masak sendiri...tapi sedap gak aku masak...haha...siyes rindu gile...


ape2 pun thanx sebab bace citer yg tak seberapa ni ...

No comments:

Post a Comment